کلاژن پوست صورت چیست؟

کلاژن پوست صورت چیست

کلاژن پوست صورت چیست – کلاژن پوستی – افزایش کلاژن پوست شما جستجو کردید

کلاژن پوست صورت چیست ؟

در این مقاله شما میخوانید
کلاژن پوستی چیست ؟
راه های افزایش کلاژن چیست ؟

کلاژن پوست صورت چیست

معرفی کلاژن پوستی

در این ویدیو مختصر درباره سرم ویژه Anew محصولی از شرکت Avon کلاژن پوستی و افزایش کلاژن پوست توضیح داده شده است.

لایه های پوست و کلاژن پوستی

در اینجا ما به بحث درباره لایه روی پوست می پردازیم که به چهار سلول تقسیم می شود کرانوسیت ها سلول ها  هستند که می توانند از بدن مانند سدی از ورود عوامل بیرونی محافظت کنند سلول‌های لانگر هاست این سلولها وظیفه این را دارند به محض اینکه عفونتی در پوست بوجود آمد جلوی آن را بگیرد و باعث ایمنی بدن میشود.

ملانوسیتها این سلول ها حاوی رنگدانه ها می باشد و تغییر رنگ پوست موجودات وظیفه این سلول می باشد سلول‌های مرکل این سلول‌ها  گیرنده های عصبی بسیاری دارند که با فعال شدن آن حس لامسه ما به کار می‌افتد این لایه مانند لایه های دیگر  احتیاج به یک پروتئین برای سوخت و ساز خود دارد.

پروتئین کلاژن پوستی

این پروتئین به نام کلاژن می‌باشد پروتئین کلاژن پوستی است که  در تمام بدن وجود دارد و خود بدن به صورت خودکار دست تولید آن می زند اما وقتی انسان به سنی می‌رسد این پروتئین تولیدش در بدن کاهش پیدا می‌کند چون این پروتئین نقش بسزایی در جوان ماندن پوست و یا بازسازی پوست دارد.

به همین خاطر هم هست کودکی که تازه متولد شده دارای پوستی شفاف و بسیار روشن می باشد فرد مسنی که مثلاً دارای ۶۰ سال سن است پوستی چین و چروک را دارا می باشد چون بدن دستور داده که تولید این پروتئین در بدن کاهش پیدا کند و همین کاهش باعث به وجود آمدن سن پیری در افراد می‌شود.

نقش افزایش کلاژن پوست در شکل گیری استخوان

پروتئین کلاژن در شکل گیری استخوان نقش بسزایی دارد و در بدن باعث به وجود آمدن استخوان های قوی و محکم می شود که از طریق سوختن ویتامین دی این پروتئین برای استخوان ها به وجود می آید.

این پروتئین فوق‌العاده در بدن ما تا لحظه مرگ وجود دارد ولی با یک شیب از سمت افزایش به کاهش می باشد پروتئین کلاژن در گوشت قرمز و سفید و حتی در سبوس و سفیده تخم مرغ به وفور یافت می‌شود اما استفاده زیاد از این محصولات برای بالا بردن سطح این پروتئین برای داشتن پوستی شفاف  بسیار دشوار و حتی در مواردی خطرناک می باشد.

منابع کلاژن پوست صورت چیست ؟

مثلاً ماهی بالاترین سطح کلاژن را دارا می‌باشد ولی ما ماهی را ۳ روش رایج میتوانیم استفاده کنیم  یک سرخ کردن دو آب پز  ۳ نمک سود کردن خام خوردن آن.

در روش اول مشکل استفاده از ماهی استفاده ز روغن برای سرخ کردن می باشد که روغن بعد از استفاده زیاد مثلاً ۴ الی ۵ بار در ماه باعث به وجود آمدن چربی ترانس بالا در بدن می‌شود

آب پز کردن ماهی به دلیل از دست دادن طعم آن شل شدن بافت ماهی به ذائقه خیلی از افراد خوش نمی‌آید.

نمک سود کردن ماهی که از این روش اسکیموها در قطب ها استفاده می کنند که ماهی به صورت خام می باشد و از آن استفاده می‌کنند که این روش چندان جذاب برای استفاده کردن از ماهی نمیباشد.

پیشرفت های علمی در فرآوری کلاژن پوستی

با تغییرات در علم و پیشرفت هایی که در زمینه پوست و احیا سازی و بازسازی آن صورت گرفته است در آزمایشگاه متخصصان و دانشمندان توانسته‌اند پروتئین کلاژن را بسازند.

اما این پروتئین فقط در صنعت پزشکی بسیار کاربرد داشته است یعنی پزشکان بعد از سوانح رانندگی یا سوختگی و در جراحی‌های پلاستیک از پروتئین کلاژن ساخته شده در آزمایشگاه استفاده می‌کردند تا پوست را ترمیم کنند .

نقطه عطف کلاژن پوستی

از سال ۲۰۱۵ سازمان غذا و داروی آمریکا به چند شرکت بین‌المللی اجازه آزمایش پروتئین کلاژن را در محصولات این شرکت‌ها داده است یکی از این منتخبین شرکت Avon با برند ANEW میباشد.

اما به دلایل مختلف پروژه های شرکت های بزرگ و با هزینه کردن بسیار زیاد با شکست روبرو می شده است.

همین سال گذشته بوده است که شرکت بزرگ اوون با استفاده از نانو تکنولوژی و استفاده از محیط خلا ناسا توانسته به این ترکیب دست پیدا کند این محیط خلا باعث می‌شود که پروتئین کلاژن فعالیت خود را از نظر زمانی از دست بدهد و باعث می شد دانشمندان زمان بیشتری برای سنجیدن این پروتئین فوق‌العاده داشته باشند.

تائیدیه های سرم افزایش کلاژن پوست ANEW

این محصول از سال گذشته با تاییدیه های سازمان بهداشت جهانی سازمان غذا و دارو وارد بازار شد تا همگان بتوانند از ترکیب افسانه‌ای این پروتئین به نام کلاژن پوستی به راحتی و بدون هیچ آسیبی استفاده کند تا همگان در حتی در سنین پیری بتوانند بعد از استفاده از آن دارای پوستی با چروک کمتر و خیلی سالم تر داشته باشند به امید روزی که همه افراد بدانند که چقدر زیبا هستند چون خالق زیبایی داشته اند.

4 روش برای داشتن پوستی نرم تر

4 روش برای داشتن پوستی نرم تر

 

راه


ادامه مطلب

کلاژن پوست صورت چیست

کلاژن پوست صورت چیست

 

در این مقاله از کلاژن پوست اطلاعات مفیدی داده میشود


ادامه مطلب

چگونه صورت بدون لک داشته باشیم

چگونه صورت بدون لک داشته باشیم

 

[vc_row][vc_column][vc_column_text


ادامه مطلب

سرم لایه بردار ویتامین C

سرم لایه بردار ویتامین C

 

[vc_row][vc_column][vc_single_image


ادامه مطلب


سرم تازه کننده ویتامین C جدید 30 میلی لیتر


سرم تازه کننده ویتامین C جدید 30 میلی لیتر


مشاهده محصول


Plumping Duo


Plumping Duo سرم هفت روزه


مشاهده محصول

ماسک ذغال avon
Avonpershianمحصولات اوون پرشین

چرا محصولات Avon

و محصولات ما

محصولات ویژه Avon

قدرت زیبایی را نمی توان دست کم گرفت. این بیهوده نیست ، برای بسیاری از افراد مثل کلیدی در ایجاد اعتماد به نفس ، خودباوری و بهترین نسخه از خودتان است. زیبایی عبارت است از بیان فردیت ، وضع قوانین شخصی و زندگی در شرایط خاص.

هیچ استانداردی برای رعایت وجود ندارد ، شما آنچه زیباست را انتخاب می کنید. به همین دلیل ما سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که شما به طیف وسیعی از محصولات متناسب با هر انتخاب زیبایی دست پیدا کنید.

ما مشتاق نگه داشتن شما در خط مقدم زیبایی هستیم ،در سدد تولید محصولاتی هستیم که تکنولوژی پیشرفته را در کنار موارد ضروری روزمره که لوازم اصلی  زیبایی شما هستیم.

شرکت اوون Avon با سابقه 125 ساله با ارائه محصولات آرایشی درمانی و زیبایی در کشور آمریکا با تحقیقات گسترده محصولاتی را به پوست شما میرساند که تا کنون نظیر آن را ندیده اید و قطعا بعد از استفاده شگفت زده میشوید.

خرید از Avonpershian

مهمترین ویژگی خرید از اوون پرشین به روز بودن تاریخ مصرف محصولات و اورجینال بودن محصولات Avon میباشد .

از انجايى كه تمامى محصولات اوون تاريخ توليد روز دارند شركت ما يعنى اوون پرشين قسمتی به نام  انبار دارى ندارد تا محصولات با تاريخ توليد به روز به دست شما برسد بخاطر همين موضوع مستقيما محصولات توسط ما از کشور همسایه تركيه در طى مدت زمان 15 تا ٢٠ روزه برای شما ارسال خواهد شد .

شما در این مدت زمان میتوانید با ارتباط مستقیم با ما از وضعیت سفارش خودتون مطلع شوید.

1 دیدگاه برای “کلاژن پوست صورت چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید