چگونه صورت بدون لک داشته باشیم

چگونه صورت بدون لک داشته باشیم
[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

شما در این مقاله میخوانید:

  • درمان آکنه صورت
  • آشنایی با لک های پوستی بر اثر زدن ماسک و راه های درمان آن
  • راه های پیشگیری از ایجاد لک های پوستی
  • آشنایی با مفاهیم جدید لک های پوستی (ماسک آکنه) یا آکنه صورت
[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]

ماسک آکنه چیست؟

Maskne یا مکانیسم آکنه در اصطلاح فنی میباشد، در اصل مجموعه ای از لکه ها است که در مناطقی از صورت شما بر اثر زدن ماسک، روی پوست ایجاد میشود. اگر چه اصطلاح ماسکنه جدید است، اما مدت هاست که بسیاری از متخصصان از سراسر جهان با تأثیر منفی ماسکنه صورت و یا درمان آکنه صورت شما دست و پنجه نرم می کنند.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”7377″ img_size=”large” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

چه عواملی باعث ماسک آکنه می شوند؟

با توجه به اینکه اکنون زدن ماسک در بسیاری از نقاط جهان اجباری است ، شما احتمالاً بیش از هر زمان دیگری ماسک روی صورت خود را می گذرانید. و اگرچه ماسک صورت می توانند از خطر ابتلای شما به کرونا جلوگیری کند ، اما همچان پوست صوررت شما محل مناسبی برای رشد باکتری و میکروب می باشد.

چگونه می توان از ماسک آکنه جلوگیری کرد

ممکن است ماسک  آکنه بسیار آزار دهنده باشد ، اما کاملاً قابل درمان است. در اینجا 5 مرحله ساده آورده شده است که می توانید برای دستیابی به پوست شفاف تر به شما کمک کند. این پنج راهکار برای درمان آکنه صورت بسیار مفید است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”7378″ img_size=”large” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

1- نیازی به آرایش کلی صورت نیست

بخاطر استفاده از ماسک و اینکه نیمی از صورت شما را ماسک پوشش می دهد این است که دیگر لازم نیست زیاد آرایش کنید. پاک نگه داشتن پوست از پایه و مسدود کننده منافذ ، باعث کاهش سرعت تجمع باکتری ها ،چربی روی پوست می شود که می توانند روی پوست شما محبوس شوند.

کرم های سبک bb یا آرایش با مواد ضد لک را امتحان کنید و سعی کنید از آرایش لایه ای اطراف دهان و قسمت چانه خود جلوگیری کنید. در عوض ، بر روی بیرون آوردن چشمان خود با سایه های چشم ، خط چشم و ریمل های حجم دهنده تمرکز کنید.

2-روزی دو بار پوست خود را پاکسازی کنید

صبح و شب، با استفاده از پاک کننده ای متناسب با نوع پوست شماسطح پوست را تمیز کنید. پاک کننده های حاوی مواد تسکین دهنده مانند روغن شاهدانه Sativa برای کسانی که پوستی احساس خشکی و تحریک دارند بسیار مناسب است. روش دیگر ، اگر با پوست چرب یا ترکیبی دست و پنجه نرم می کنید ، به دنبال یک پاک کننده حاوی مواد سالیسیلیک اسید باشید. این شگفتی ضد لک با لایه برداری از پوست شما ، به پاکسازی منافذ پوست کمک می کند. بعد از یک روز استفاده پوشش صورت کاملا عالی است.

آیا به دنبال افزایش پاکسازی پوست هستید؟ برای پاکسازی مضاعف پوست خود از ژل سبک استفاده کنید. موادی مانند میسلار برای از بین بردن هرگونه آرایش ، روغن یا باکتری باقی مانده کار می کنند تا پوست شما تمیز و شاداب بماند.

3-پوست خود را مرطوب نگه دارید

استفاده از مرطوب کننده سبک و بدون روغن به ترمیم پوست و جلوگیری از خشکی آن کمک می کند. اگر واقعاً با ماسکین دست و پنجه نرم می کنید ، یک مرطوب کننده با عصاره اکالیپتوس سالیسیلیک اسید یا فندق به شما کمک میکند. برای داشتن پوست حساس تر ، کرم های صورت را با روغن شاهدانه Sativa یا مجموعه تقطیر خالص اما قوی امتحان کنید. آنها نه تنها پوست شما را آرام می کنند ، بلکه کیفیت ضد باکتری  Sativa به تنظیم چربی تولید پوست کمک می کند.

4-از درمان های هدفمند استفاده کنید

گاهی اوقات بهترین راه برای از بین بردن لکه ، درمان با سرم است. یکی از بهترین درمان های مراقبت از پوست که از ژاپن و کره جنوبی انجام می شود ، سرم پاک کننده لک است. این شگفتی های شفاف با ترکیب اسید سالیسیلیک و عصاره های گیاهان برای تسکین و رفع لکه ها فقط در 8 ساعت کار می کنند.

درمان آکنه صورت
سرم هفت روزه

5-ماسک مناسب انتخاب کنید

درست مانند لباس هایتان ، استفاده از ماسکی كه از یك ماده طبیعی ساخته شده و به پوست اجازه نفس كشیدن می دهد ، بسیار مهم است. بسیاری از ماسکهای  یکبار مصرف صورت از مواد مصنوعی مانند نایلون ساخته شده اند که به جمع شدن باکتری ها و تجمع چربی روی پوست کمک می کنند. در عوض ، به دنبال ماسک های صورت 100٪ نخی قابل استفاده مجدد باشید که نه تنها برای پوست شما بلکه برای محیط زیست نیز مناسب تر باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

2 دیدگاه برای “چگونه صورت بدون لک داشته باشیم

  1. اشتراک‌ها: راه داشتن پوست نرم4 روش برای داشتن پوستی نرم تر - Avon pershian

  2. اشتراک‌ها: کلاژن پوست چیست؟ بررسی ماهیت و روش های استفاده - Avon persian

دیدگاهتان را بنویسید