4 روش برای داشتن پوستی نرم تر

راه داشتن پوست نرم

راه داشتن پوست نرم

داشتن پوستی نرم

شستن دستها آن هم روزی چند بار بخاطر کرونا تا شستن آنها بخاطر آلودگی محیط  و یا استفاده از انواع ضدعفونی کننده ها باعث خشک شدن پوست دست شما شده. اگر متوجه لکه های خشک یا ترک خورده شده اید ، و نرم و لطیف نبودن پوست دستانتان شما را آزار میدهد، ممکن است وقت آن رسیده باشد که با مراقبت از دست خود به فکر محافظت جدی از پوست خود باشید. برای کمک به شما ، روال مراقبت از دست که به راحتی قابل انجام میباشد را در 4 مرحله تهیه کرده ایم  که باعث می شود دستان شما بسیار نرم و لطیف شوند.

از شستشو دهنده های مرغوب استفاده کنید.

بزرگترین اشتباه شستن دست ها با صابون میباشد که دلیل اصلی خشکی پوست میباشد. مراقب مایع های شستشوی با رایحه بیش از حد باشید که این مورد معمولا باعدم تعادل با PH  باعث خشکی پوست میشود.

در عوض ، به دنبال شستشوی دستی باشید که دارای مواد مغذی مانند ویتامین E ، کره قلم یا عصاره گلاب باشد. و اگر با پوست حساس دست و پنجه نرم می کنید ، همیشه اطمینان حاصل کنید که PH شوینده متعادل است – این برای دستان شما لطافت بیشتری خواهد داشت و بهترین راه داشتن پوست نرم است.


راه داشتن پوست نرم

راه داشتن پوست نرم

2. صبح و شب روغن کوتیکول استفاده کنید.

اگر مستعد خشکی دست هستید ، احتمالاً دچار پوسته های ناخنی می شوید که به راحتی کنده  می شوند و در نهایت ایجاد زخم می کنند.

برای جلوگیری از  آنها ، صبح و شب با ماساژ روغن کوتیکول در نوک انگشتان شروع کنید.

روغن کوتیکول ندارید؟ گزینه های دیگری مانند روغن نارگیل و روغن زیتون به همان خوبی رطوبت را نگه میدارد، بنابراین سعی کنید به جای کوتیکول از آن استفاده کنید. این بهترین راه داشتن پوست نرم میباشد.

3. به طور مرتب دست های خود را مرطوب کنید

شستشوی منظم می تواند روغن های طبیعی پوست شما را از بین ببرد و به همین دلیل آنها را با کرم مرطوب کننده دست احیا کنید.

هنگام انتخاب کرم دست خود همیشه به دنبال مواد مرطوب کننده مانند روغن نارگیل ، گلیسیرین و Cannabis Sativa باشید – این مواد باعث رطوبت بیشتر پوست میشود ، از تحریک پوست جلوگیری میکند و دستان شما را از خشکی بعد از شستشوها عاری می کند که بهترین راه داشتن پوست نرم میباشد.


راه داشتن پوست نرم


راه داشتن پوست نرم

4. دستان خود را برای رطوبت شبانه درمان کنید

برای مقابله با خشکی پوست، سعی کنید به مت یک شب از آبرسان قوی برای دستان خود استفاده کنید.

انجام آن به اندازه کافی آسان است. قبل از خواب ، به راحتی دستان خود را در یک لایه ضخیم از کرم دست دلخواه خود بپوشانید و هنگام خواب یک جفت دستکش بپوشید. صبح ها ، کرم دست باقی مانده را ماساژ دهید و از دستهای لطیف و بهبود یافته و فوق العاده نرم خود در طول روز لذت ببرید.

همچنین بخوانیدچگونه صورت بدون لک داشته باشیم


ادامــــــه مطلب

اطلاعات بیشتر آگاهی بیشتر بیشتر بدانید

آماده مراقبت از دست خود هستید؟ برای شاد نگه داشتن دستان خود از مجموعه ژل های دست ، کرم ها و شستشوهای ما خرید کنید.


فروشگاه ما

2 دیدگاه برای “4 روش برای داشتن پوستی نرم تر

دیدگاهتان را بنویسید