بهترین ها برای مراقبت از پوست شما

کرم ANEW
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بهترین هدیه برای مراقبت از پوست شما

[/vc_column_text][vc_single_image image=”7100″ img_size=”large” parallax_scroll=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

مراقبت روزانه پوست صورت : همه ما دوستی را داریم که همیشه جدیدترین محصولات مراقبت از پوست را امتحان می کند. با هدیه دادن پک های Avon مانند تمیز کننده ملایم تا کیت مرطوب کننده ها ، به دوستتان کمک کنید تا روند مراقبت از پوست خود را اصلاح کنند.

فروشگاه محصولات Avon در ایران 

[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]

یک روش مراقبت روزانه پوست صورت همه در یک نام 

شما با استفاده از این کیت های مراقبت روزانه پوست صورت مناسب ، طراحی شده با هر آنچه که برای برنامه روزانه مراقبت از پوست خود نیاز دارید ، از کرم روز ، کرم شب ، کرم دور چشم و سرم لذت همه در یک یرند.

کیت Iconic Anew Ultimate Regimen همراه با چهار ملزومات برای جوانسازی پوست است ، در حالی که کیت  Iconic Anew Platinum دارای چهار فاز است که به لطافت پوستی سفت و سالم را دارند. این بسته ها با بسته بندی زیبایی که از میراث غنی ما الهام گرفته شده اند ، برای  مراقبت از پوست مناسب هستند.

محصولات مراقبتی پوست Avon 

[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]

سرم ضد پیری

مراقبت روزانه پوست صورت و ضد پیری : یک سرم صورت با عملکرد بالا به شما امکان می دهد روند مراقبت از پوست خود را به سطح بالاتری برسانند. با تکنیک Advance Boost ، Anew Power Serum برای آبرسانی به پوست ، صاف شدن چین و چروک و زبری قابل رویت و بازگشت سفتی به پوست کار می کند.

این با مرطوب کننده ها به خوبی کار می کند و به افزایش درخشندگی طبیعی پوست برای تقویت حس جوانی کمک می کند.

مشاهده سرم های Avon

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”7106″ img_size=”large” onclick=”custom_link” parallax_scroll=”no” link=”https://avonpersian.com//product/%d8%b3%d8%b1%d9%85-%d9%87%d9%81%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%87/”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”7107″ img_size=”large” onclick=”custom_link” parallax_scroll=”no” link=”https://avonpersian.com//product/%d8%b3%d8%b1%d9%85-%d9%87%d9%81%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%87/”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”7108″ img_size=”large” onclick=”custom_link” parallax_scroll=”no” link=”https://avonpersian.com//product/%d8%b3%d8%b1%d9%85-%d9%87%d9%81%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%87/”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text text_larger=”no”]

تجدید کننده طراوت پوست

پوست خود را با یک لایه جدید گرم کننده ویتامین C درمان کنید ،درمان در مراقبت روزانه پوست صورتیک اصل است، یک لایه تقویت کننده صورت که به آرامی پوست را لایه برداری می کند در حالی که احساس گرم شدن ایجاد می کند.

یکی از بهترین لایه بردارهای موجود ، به باز شدن منافذ پوست و از بین بردن آلودگی ها کمک می کند در حالی که باعث می شود پوست بلافاصله نرمتر شود.

این فرمول متنوع با پوسته های ویتامین C و دانه های طبیعی ساخته شده و به عنوان ماسک یا اسکراب عالی عمل می کند.

درباره سرم تازه کننده ویتامین C بیشتر بدانید

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”7119″ img_size=”large” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”7121″ img_size=”large” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

پاک کننده ملایم

دوستداران مراقبت از پوست از Cleanser Avon،که فرمولی ملایم که پاک کننده و مرطوب کننده همزمان است ، لذت می برند.

این پاک کننده های خوب همچنین برای انواع مختلف پوست بسیار مناسب است.

ناگفته نماند ، بافت مانند خامه زده شده به آرامی بر روی پوست سر می خورد تا در هنگام مرطوب سازی بقایای آرایش را به طور موثر از بین ببرد.

همچنین مشاهده کنیده محصولات آرایشی Avon

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

1 دیدگاه برای “بهترین ها برای مراقبت از پوست شما

  1. اشتراک‌ها: کلاژن پوست چیست؟ بررسی ماهیت و روش های استفاده - Avon persian

دیدگاهتان را بنویسید